bakgrund

Bloggintresserade

tisdag 21 december 2010

Beställningsjobb!!

Oj vad man pysslar nu för tiden....

Men det är klart, det är ju snart jul

Har gjort ett beställningsjobb idag, bestående av en altrad toffifee ask, tändsticksask och tvål och ljus.
Jag har även gjort en påse till med lite material som jag fick från min present från min scrappgrupp igår.
Det var Anettes present som jag fick och den fina  stjärnan var på mitt paket, den fick pryda påsen.










Min present innehöll crackle paint  tattered rose, fired brick och stickles rock candy. Jag blev jätte glad för det, tack Anette.




Jag har visst gjort en del i vintagestil, trodde inte att det skulle vara min grej först, men det är väldigt kul.
Som sagt är jag ju i nybörjarstadiet, men med både nyfikenhet och mod, så ska jag våga ta ut svängarna lite mera så småningom.



Jag har även gjort en målarbok till, till min dotters dagis. Är alla ungarna lika galna som min dotter att färgligga, så blir det en bra present.
Jag har maskat och sprayat med  vintage pink glimmer mist och det blänker fint vill jag lova
Och så satt på en fin stämpel från skogstokiga, den är såå otroligt fin.
Stämpeln har jag målat med distresser.
Och sist men inte minst, har jag satt dit några paper pen pluttar hahahah.


Jaha alla goa glada, nu lackar det verkligen mot jul.
Jag ska handla min sista julklapp imorgon, jag hoppas jag står ut bland alla köpgalna människor, hihihihi.
Var rädda om varandra allihop.

Kram/ Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar