bakgrund

Bloggintresserade

fredag 28 januari 2011

Pysselmyrans utmaning!

Hej!

Idag har jag gjort en barnvagn i lila till pysselmyrans utmaning.

För ditt kort/ LO/alter skulle gå i just färgen lila.

Jag har aldrig gjort en barnvagn förut, så det ville jag förstås testa.
Det var lite klurigt, och "pilligt", nästa gång så vet jag hur jag vill ha den och hur jag ska göra. Hihihihihihi.....


Mallen har jag hämtat här.
Imorgon ska jag åka till Jönköping/ Tranås för att bowla och på söndag ska jag jobba 12-21, så något mer pysslande i helgen blir det inte, kanske på måndag.

Kram för nu/ Johanna.

2 kommentarer:

  1. WOW! Du är verkligen inne i ett pysselstim just nu! Vagnen är jättesöt, trots att den är liiiila!!

    Lycka till med bowlingen!

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    visst känner jag igen dig från träffen i V-vik, och synd att du inte kunde vara med i Kalmar. Jag kan tyvärr inte komma till O-hamn på träffen för jag har annat inbokat med familjen.Kul att du hälsade på inne hos mig så jag hittade hit, jag ska lägga till dig på min blogglista.
    Vagnen du har gjort är superfin, och jag återkommer så vi ses snart igen
    ha det gott
    Kram

    SvaraRadera