bakgrund

Bloggintresserade

lördag 9 juli 2011

Utmaning till Molly:s odd molly klänning!!!

Hej!!!

Har gjort ytterliggare en utmaning hos Molly:s scrapbooking.
Det var en sådan härlig odd molly klänning med så läckra färger, att jag bara "slängde" mig på den utmaningen.

Så här ser bilden ut:


Och så här blev min tolkning:






Det var jättekul att göra en rund Lo, har aldrig gjort det förut, fast om sanningen ska fram var det lite "bökigt".  Mycket lim "ler".
Givetvis ville jag har med en liten fågel till Molly.
Jag kommer ihåg den här bilden på min dotter som igår. Hon var ca 3 år och klättrade upp i handfatet helt själv, hon ville ju så gärna bada. Jag hörde bara en massa vatten som rann, jag säger bara det BUSUNGE.
Tack och lov så hände inget med vare sig min dotter eller klinkergolv..

Det var allt för idag, pysslar säkert mer i helgen.

Tjing!!

3 kommentarer:

  1. Helt otroligt snygg layout!!! Och alla dina detaljer (bland annat fågeln) gillas massor! =)

    SvaraRadera
  2. Den blev ju superfin jue!!! Gillar dekorationerna och färgerna massor :)

    Kramis!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken härlig tolkning, den gillar jag massor

    SvaraRadera