bakgrund

Bloggintresserade

söndag 11 december 2011

Olika alster

Idag har jag ganska mycket att visa.
Många julkort, jag skickar 20-30 varje år, fast i år har jag gjort det lätt för mig. 3-4 st i samma anda hihihi.
Dem är väldigt enkla oxå, allt för att spara porto, ett scrappat kort brukar enkelt väga mer än 20 g, men köpa 40-60 frimärken blir så in i vassens dyrt, så därför denna enkelhet hihihi.

Fast först 1 målarbok som dottern ska ge sin klasskompis nästa helg.
Jag brukar bara stämpla upp motiv i böcker med vita blad som jag köper från panduro, men jag hade tyvärr ingen hemma, så man tager va man haver sägs det ju.
Jag tog tjockare papp till omslag och dekorerade den med en av magnolias nya stämplar för vinter, hon är så söt.
Insidan: jag skrev ut olika stämpelmotiv och satt dem i plastfickor, så tar tjejan fram vad hon vill måla allt eftersom.
Köpte även tuschpennor till ; )).

Lite senare visar jag mer alster...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar