bakgrund

Bloggintresserade

torsdag 5 januari 2012

Julkort!!!

Hej!

Här kommer ytterliggare ett julkort.

Ett visst par renar figurerar flitigt i vår grupp på facebook och eftersom jag också har just dem renarna, ville jag också försöka mig på att göra ett kort.

Bildkvalit'en blir så otroligt dålig på vintern hur man än vrider och vänder, så fattas ljuset, men jag gör så gott jag kan iallafall ; )).

Jag stansade runt om med Martha stweart ( har många stansar av henne)
Använde mig av papper från BoBunny:s snowfall collection.
Blommor och blad kommer från USA:s senaste beställning (scrapbook.com)
Tagen är utstansad spellbinder die fancytag : 1
Och så just renen är Tim Holtz som är utstansad i grunge, målad med picket fence crakle paint och så lite mist på och lite distress walnut stain
Lite halvpärlor också, såklart.

Jag köpte på mig 100 pack kort och kuvert för länge sedan från PY-hobby, bekvämt och bra vid kort tillverkning.



Tror att det var allt för idag/ kram

3 kommentarer:

  1. Snyggt och smart att börja med julkort redan!

    KRAM KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Såå vackert julkort, tokgillar färgerna och ramen med stjärnorna, bara så snygg!!
    (blir nyfiken på vad det är för grupp på FB, ansökt om medlemskap), man får ju börja med julkorten om man ska hinna i tid, för 2011 hann jag inte med alla julkort..
    Kramen Majsan

    SvaraRadera
  3. Eine sehr schöne Karte, gefällt mir sehr gut.
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    SvaraRadera