bakgrund

Bloggintresserade

tisdag 17 juli 2012

Påstag

Sovit gott? Det har iallafall jag gjort, tror jag ;)
Min dotters kusin nere i Skåne har fyllt år och idag ska min man och dotter åka dit, jag får vara hemma och passa den lilla katten ;)
Så igår gjorde jag ett kombinerat kort/tag att hänga på en påse till att lägga paketen i. Jag har börjat att gilla när det hänger utanför, tycker det blir så snyggt. Nästa gång jag gör något kort ska jag byta inriktning jag lovar ;)
Jag använde min nya dies från magnolia, så användbar att kunna hänga, blommorna är köpta från Hannas pysselstuga och jag älskar dem. Fjärilen är en die från memory box.
Hoppas ni alla får en härlig dag, kram

5 kommentarer:

  1. En fantastiskt snygg tag /kort

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Hejsan vännen, vilket snyggt tag/kort, håller med om att det blir så snyggt när det hänger utanför :).
    Motivet är ju så snyggt färglagt, och så snyggt med alla dieseen, gillar mycket :)

    HA EN HÄRLIG DAG!!

    BAMSEKRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  3. God morgon min vän!

    Vilken underbart vacker påse!
    Födelsedagstjejen måste ju bli överlycklig!
    Gillar när det "sticker ut" också, supersnyggt!
    Dina dies är underbara, särskilt fjärils dien! SNYGGT!
    Din färgläggning är makalös!

    HA EN BRA DAG!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt!
    Jag gillar allt: fjärilarna är härliga, snyggt när det hänger och stämpeln är helmysit - och snyggt färglagd!
    Riktigt, riktigt snyggt!
    //Helen

    SvaraRadera