bakgrund

Bloggintresserade

onsdag 12 juni 2013

Blompinne !!

Gokväll i stugan!!

Idag har jag gjort 3 st blomsterpinnar. Tycker det är sååå mycket att göra just nu, så jag hade liksom inte tid att göra 3 kort. Min dotter slutar 1:an på fredag och eftersom jag är den enda som pysslar har dem bett mig göra korten. Jag vet att man ska köpa blommor till våra barns lärare, så då valde jag istället att göra dessa blomsterpinnar.
Det ska vara smidigt ;)


Först stansade jag ut själva stommen med 2 olika spellbinder  limmade fast en blompinne mellan korten och så var det bara att dekorera kvar ;)

Jag valde en spellbinder till att skriva en liten hälsning, 2 olika dies från magnolia som jag sedan färgade in med distresser och så lite pärlor och vips så var det färdigt.

Det ska vara lättscrappat ibland ;)

Tack för titten, önskar er en fortsatt fin kväll.

Kram

2 kommentarer:

  1. ÅHH vännen, dessa blomsterpinnar är ju såå fina!!
    Dom kommer att blir såå himla glada :)

    BAMSEKRAM MAJSAN

    SvaraRadera