bakgrund

Bloggintresserade

söndag 29 december 2013

Bildmålarnas Colora

God fortsättning!!

Jag började på ett kort igårkväll, jag blev så sugen *ler* och idag gjorde ja det färdigt.
Det blev ett motiv från bildmålarna - älvan Colora.
Jag verkligen älskar dem nya älvorna.



Pappret kommer från maja design, en liten kakservett och så mitt nya köp; den runda dien, så fin.
Dem blåa blommorna kommer från prima och dem vita liljorna har jag fått av Lotta Malm - älskar dem tack så jätte mycket för dem.
Bandet med vita blommor har jag köpt av moas pyssel.
Motivet är färglagt med copics, vingarna har fått lite glitterlim på sig - star dust och ögonen har fått lite
glossy accent.


Gjorde en liten tag man kan dra upp och skriva en liten hälsning på.
Det var Marianne Stark som inspirerade mig till det.
Fjärilen har jag köpt på helihak.

Tack snälla för att ni tittade förbi.
Önskar er en fin dag / kram Johanna.

3 kommentarer:

  1. Åh så fint!! Motivet är så fint och jag gillar färgkombinationen.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Underbart kort :D Vill passa på att önska ett gott slut och ett riktigt gott nytt år :D
    kram Johanna "pojjo"

    SvaraRadera
  3. Kortet blev verkligen ljuvligt! kram Lotta

    SvaraRadera