bakgrund

Bloggintresserade

måndag 9 december 2013

Bildmålarnas Feeling

Godmorgon på er!!

Idag har jag ett nytt kort med bildmålarnas Feeling.
Älskar hela deras nya kollektion, så jag köpte allihop *ler*

Nu börjar det verkligen dra sig mot jul, så detta är ett julkort, inget traditionellt sådant, men jag tycker inte att det gör så mycket.


Stommen kommer från gokreate, det går numer att köpa sådana dies från pysseltagen.
motivet färgla ja med copics.
De översta blommorna är från prima och så rosor.
Dien med god jul finns att köpa på roxstamps (texten kommer från skrivaren)  ;)
Så lite glitter här och var - star dust heter den.


Ögonen har fått lite glossy accent på sig och så en pärla som örhänge - härlig effekt.


Och så mina kära halvpärlor - älskar dem
 och har svårt att vara utan dem ;)

Med detta kort vill jag vara med på strömstadsscrapbookings tävling.


Önskar er alla en fin dag.

Kram Johanna.


2 kommentarer:

  1. Hej, roligt att du vill delta i vår julkortsutmaning! Tack för ditt söta bidrag! Hälsningar Anna på Strömstad Scrapbooking

    SvaraRadera
  2. Så söt stämpel och kort...Håller med dig om halvpärlor dom kan man inte vara utan. Önska dig en mysig 3:e advent .Kram Anneli

    SvaraRadera